梵音未改

而我与你,只有回忆那么远。

Baby I Love You So
Baby I Love You So - 丁可
Baby I Love You So
丁可
Island

《Baby I love you so》 丁可

Baby my soul, stay in your soul, 

Shining you is my soul (that) I control.

In the snowing, shining, Raining

In the story I saw I control.

Baby I love u so, 

Baby I miss u so much, baby.

I can't find u, shall we?

I can’t make mine your soul, 

I can't get the story now,

I am sorry.

Kissing now you and me.

宝贝,
我的灵魂驻守在你的灵魂里。
照耀着你的,
是我手里自己的灵魂。
在雪里,在灵光里,在这雨里
在这故事里,我知道我拥有着

宝贝,我如此地深爱你
宝贝,我如此地想念你
可是我找不到你了,
我们还可以重逢嘛?
我无法拥有你的灵魂
我无法拥有我们的故事
我很抱歉
亲吻我吧

以下是不太准确网络搜集:
Break be my soul, stay in your soul,  
分离是我的心 留下是你的心  
shall we know its my soul I control.  
我们会让心所困吗   
It does knowing shall we really,  
我们会心心相应吗   
It doesn't sorry my soul I control.  
我们会对得起自己的心吗   
Baby i love u so,   
宝贝  我爱你  
Baby i miss u so much,baby.  
宝贝  我非常的想你  宝贝   
I can't find u, shall we?  
我找寻不到你  我们还能在一起吗  
I can mama your soul,   
我可以安抚你的心  
I can give the story know,  
我可以告诉你我所有我的故事  
I am sorry.  
对不起  
Kissing now you and me.  
让我们相吻  只有你和我在一起  
Break be my soul, stay in your soul,   
分离是我的心  留下是你的心  
shall we know its my soul I control.  
我们会让心所捆吗  
It does knowing shall we really,  
我们会心心相应吗  
It doesn't sorry my soul I control.  
我们会对得起自己的心吗  
Baby i love u so,   
宝贝  我爱你  
Baby i miss u so much,baby.  
宝贝  我非常的想你 宝贝    
I can't find u, shall we?  
我找寻不到你  我们还能在一起吗  
I can mama your soul,   
我可以安抚你的心  
I can give the story know,  
我可以告诉你我所有我的故事  
I am sorry.  
对不起  
Kissing now you and me.  
让我们相吻  只有你和我在一起  
Break be my soul, stay in your soul,   
分离是我的心  留下是你的心  
shall we know its my soul I control.  
我们会让心所困吗  

© 梵音未改 | Powered by LOFTER